7 Haziran 2008 Cumartesi

SON YAĞMUR(*)


Murat ALTUNÖZ

-Sus ve kaldır yağmurlardan başını / kaybedecek dizem kalmadı.-

Hani bir gece olsa diyorum.
Belki şehrin karanlığına gizlenen yüzün
Yansırdı toprağa.
Dökülmüş yumrukları yarına saklardım
Senin için.

Ne çok korkar oldum denizden
Parmaklarımdaki yokluk kadar,
Kumlardan sahte kaleler yapıyorum.
Şehrin ışıltısı çık gel diyor,
Gel yalan ömrümüzden.

Küsmeyi de öğreniyorum,
Acılarımız kadar taze ağlarımız.
Mezarlarımızda gençlerin gürültüsü
Kulaklarımda çınlıyor.
Dalgalar yitiriyor güzelliğini,
Zaman göçebe artık.

Sığındığım tüm limanlarda dalgaları
Yırtıyorum.
Su sustu,
Dalgalar sustu,
Yüreğim sustu,
Ve amcam koca çınar, yorgunluğuyla
Çöktü toprağa,
Erdaaaaaaaaaaaaaaal
Erdal
Boğuldu…
--------------
(*) Şiir, Murat Altunöz’ün, ”Kırılgan Zamanlar” kitabından alınmıştır.

Hiç yorum yok: